E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Jestem w Shimla. Miasteczko polozone 2205m.n.p.m. Ogolnie zrobilo na mnie bardzo duze wrazenie, po brudnym Delhi nagle na ulicach widzisz zadbanych ludzi i pelno kolorowych sklepow. Podobno jest to takie miasteczko do ktorego uciekaja mlodzi kochankowie z Delhi.

Ja ostanio nie czuje sie najlepiej...zatrucie z Delhi troche mnie jesszcze meczy i tabletki ktore dostalem nic mi nie daly. Problemu by nie bylo gdyby nie bylo przedemna 10 godzinnej wyprawy autokarem do Manali a z tamtad do Leh co zajmuje 2 dni.
  • Mapa.
  • Wydaje mi sie ze jezeli pogorszy sie sytuacja to dotre tylko do Manali i z tamtad wroce do deli i rusze na poludnie.
    Aha mam nowe zdjecia ale ciezko tu z internetem a jeszcze na dodatek caly czas pada wiec wrzucilem link do zdjecia z Shimla.Pozniej wrzuce moje.
    Pozdrawiam.

  • Shimla View.im here.

  • 1 Responses to “”

    1. Anonymous Anonymous 

      Najlepszy na problemy żołądkowe jest sok z gumi-jagód:)które podobna rosną w Leh;)Take care.

    Leave a Reply

          Convert to boldConvert to italicConvert to link

     


    About me

    • I'm sebabrzek@msn.com
    • From Chicago/Tychy, IL/SL
    • My profile

    Previous posts

    Archives

    Links


    ATOM 0.3